6 Eylül 2009 Pazar

Ercan-Tükiye-Küfür Şeytan Üçgeni

"Güçlü Ordu, Güçlü Türkiye" yazımdan sonra uzun zamandır okumadığım kadar mail okuma imkanı buldum. Yazımı okuyanlar üşenmeyip saygı ve sevgilerini sunmak istemişler, sağolsunlar.. İnbaksımı şişirmişler az buçuk..

Profilimde belirttiğim mail adresime gelen maillerinden 17 tanesinde (üşenmedim saydım) bu sevgi ve saygılar küfür seviyesine kadar çıkmış. Duygulandım, gözlerim yaşardı..

Hain olduğumu söyleyenler de var, ailemin halini hatrını soranlar, kime hizmet ettiğimi merak edenler falan var. Hepsini muhabbetle kucaklıyorum(!).

Birini okurken çok keyiflendim. "Benim yurttaşım bu olmalı işte!" dedim. Kardeşimiz bunları yazacak kadar cesaretim olduğu halde kendi fotoğrafımı koyacak kadar cesaretim olmadığını belirtmiş. :)

Eleman haklı! Belki yolda görüp yanaklarımdan öpmek isteyecek.. Aşağıdaki fotoğrafta kırmızı daire içerisindekiyim. İhtiyacı olan maillerine devam edebilir efendim..




Sevgi ve saygıyla!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder